Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.
Zajišťujeme opravy čerpadel a vstřikovačů Common Rail za použití originálních dílů a továrních technologických postupů na zkušebních stanicích Hartridge speciálně vyvinutých pro opravy značek Delphi, Denso, Siemens-Continental a Bosch
vstřikovače a čerpadla volejte p. Kučera +420 775 928 414
Common Rail vstřikování se dnes vyskytuje u 95 % dieselových vozidel. Vyznačuje se přesností, vysokou účinností a nejlepšími emisními limity. Všichni výrobci automobilů se snaží, aby tyto systémy byly co nejpřesnější, ale tím jsou i nejchoulostivější. Vstřikování do válců přesáhlo u těchto jednotek již 1800 bar a u piezovstřikovačů až do 2200 bar.
Je-li palivo nekvalitní, jiné (benzín) nebo jinak kontaminované, systém se začne zadírat. První ohrožený komponent je podávací nízkotlaké čerpadlo. Čerpadlo se znehodnotí a veškerý legovaný materiál putuje po celém systému, vnikne do vysokotlakého čerpadla a pokračuje do vstřikovačů. Vstřikovače se zanesou kovovými částicemi a zbytek jde zpátky přepadovou jednotkou do nádrže. Tento proces se opakuje až do úplného zničení systému. Kovové částice (otěr) je mikroskopický, není vidět pouhým okem a pronikne i kvalitní filtrační jednotkou.
Pozor – jestli Vám někdo na diagnostické zkoušce odhalí nefunkční vstřikovače, není tato závada příčina, ale důsledek.!!!
Je tedy nutné nejdříve opravit čerpadlo, vyčistit celý palivový systém tj. Nádrž, palivové trubky, Common Railovou trubici a zkontrolovat vstřikovače. Po těchto úkonech můžete uvažovat o opravě vstřikovačů. Pokud zvolíte opačný způsob opravy je oprava vašich vstřikovačů zbytečná a nákladná.
Odborně a rychle Vám zjistíme pravou příčinu závady.
Budeme Vás informovat o nutných úkonech opravy a poskytneme vám následnou nejlevnější variantu řešení.
Naši technici Vám vše rádi odborně vysvětlí.
V průběhu opravy je možné nahlédnout do naší provozovny a přesvědčit se o profesionální práci našich mechaniků.
Nedílnou součástí opravovaných dílů jsou protokoly, které dostanete vždy po opravě.
Společnost DELPHI Automotive je jedním z největších globálních výrobce autodílů. Mateřská společnost společnosti DELPHI Diesel Systems zahájila své aktivity v oblasti vstřikovacích systémů v lednu roku 2000, kdy zakoupila divizi Diesel Systems společnosti LucasVarity. Od tohoto data DELPHI mohutně investuje do tohoto perspektivního oboru, výsledkem čehož jsou nejprogresivnější vstřikovací systémy jako COMMON RAIL a EUI (UIS, PD, čerpadlo-tryska). Výrobky této společnosti již nadále nenesou označení LUCAS, ale DELPHI.
Přehled výrobců vozidel a mechanizmů používajících systémy Delphi (Lucas):
Catterpillar, Cummins, Citroen, Dacia, Desta, Fiat, Ford, Hyundai, Jaguar, John Deere, Kia, Land Rover, Lancia, LDV-Leyland DAF, Mercedes-Benz (Daimler AG)), Mitsubishi, New Holland, Nissan, Opel, Perkins, Peugeot, Renault, Rover, Škoda, Suzuki, Ssangyong, Toyota, Vauxhall, Volvo, Volvo Trucks, VW.
Seznam nejdůležitějších produktů vyráběných skupinou Delphi Diesel Systems:
Vstřikovací čerpadla DPA, DPG, DP200, DP210, DP310, systémy common rail DCR1400, DCR1600, DCR1800, systémy čerpadlo-tryska (EUI - elektronicky řízené sdružené vstřikovače) A0, A1, A3, E1, E3, systémy čerpadlo-vedení tryska (systémy SMART, EUP-SMART), mechanické vstřikovače jednostupňové a dvoustupňové.
Značka VDO jako součást koncernu Continental zahájila své aktivity v oblasti vstřikovacích systémů v roce 2000, kdy vešla ve spolupráci s koncernem PSA. Výsledkem této spolupráce je montáž vstřikovacích systému common rail do motorů 2,0 HDI, 2,0 HDI/TDCI, 1,4 HDI/TDCI a 2,7 HDI/TDCI a nejnověji též 3,6TDCi (Range Rover), 1,6 HDI (PSA) a 1,6TDi (Volkswagen).
Původní značka Siemens VDO již neexistuje, společnost CONTINENTAL používá v aftermarketu značku VDO, čímž vznikl další obr v oboru.
Zcela unikátním výrobkem společnosti Continental je pak systém vstřikování nafty nazvaný P-PD neboli Piezo - Pumpe - Duese (elektronicky ovládané piezo sdružené vstřikovače), které používá např. Škoda Octavia RS (2,0TDi, 125kW, 350Nm).
Společnost Continental je jediná mezi konkurenty v oboru vysokotlakého vstřikování nafty, která nemá žádnou dieselovou historii až do roku 2000, kdy přišla na trh (ještě pod značkou SiemensVDO) rovnou se systémem common rail a rovnou s piezoefektem ovládanými vstřikovači. Na rozdíl od konkurentů dodává společnost Continental pouze systémy s piezoelektricky řízenými vstřikovači.
Nejdůležitější odběratelé vysokotlakých systémů vstřikování nafty:
Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Suzuki, Sonalica
Nejmodernější výrobky Continentalu:
Piezzoelektricky ovládané vstřikování nafty. Piezo common rail a piezo pumpe duese.
Nejdůležitější zákaznící společnosti DENSO (vysokotlaké vstřikování nafty):
Toyota, Ford, Mazda, Mitsubishi, Renault, Nissan, Kubota, Komatsu, Peugeot, Citroen, Fiat, Land Rover, Cummins, John Deere, Subaru, Daihatsu, Isuzu
Aktuálně vyráběné vstřikovací systémy nafty společnosti DENSO:
Vstřikovací čerpadla řadová mechanicky i elektronicky řízená, elektronicky řízená vstřikovací čerpadla ECDV3, ECDV4, ECDV5, ECDV5, systémy common rail s vysokotlakými čerpadly HP0, HP2, HP3, HP4 a vstřikovači G0, G1 a piezovstřikovači P1. Společnost Denso se významně podílí na dodávkách pro systém odlučování oxidů dusíku DNPR označovaný u společnosti Toyota jako D-CAT. Společnost Denso produkuje dohromady se společností Bosch odlučovače pevných částic (DPF) ve společné továrně v Polsku.
Společnost Bosch, jako jeden z hlavních dodavatelů vstřikovacích systémů do vozidel vyráběných v Evropě zejména do německých vozů Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Mercedes-Benz a dalších značek má propracovaný systém dodávání dílů, oprav komponentů vstřikovacích systémů a cenotvorby.
Jako zástupce a opravce pro vstřikovací systémy Bosch provádíme veškeré operace potřebné k autorizovanému testování, repase vstřikovačů a vysokotlakých čerpadel. Naše zkušenosti z oprav těchto systémů Vám mohou pomoci s technickou podporou, kterou poskytujeme spolupracujícím servisům.
Vstřikovací systémy BOSCH nabízejí technická řešení založená na přesnosti a rychlosti elektromagnetického vstřikováni Solenoid vstřikovačů se vstřikovacím tlakem čerpadel CP4 až 1800 barů. Jednotlivé stupně samostatných vstřiků, které umožňuje ventil vyrovnávání tlaku během kratšího času jsou zdokonalením, které pomáhá přiblížit se výkonem téměř na úroveň piezoelektrických vstřikovačů. Snížení hluku pak umožňuje předvstřik a dodatečné vstřiky snižují emise pevných částic.
Piezoelektrické vstřikovače určené pro vyšší úrovně měrného výkonu motoru pracují s čerpadlem CP4 a budou vstřikovat do válců naftu pod tlakem 2200 barů. Jsou tak schopné plnit nejnáročnější emisní normy euro6.